نکات طراحی لوگو


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 354
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 93
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 101
:: بازدید ماه : 446
:: بازدید سال : 32455
:: بازدید کلی : 188105

RSS

Powered By
loxblog.Com

نکات طراحی لوگو
چهار شنبه 1 ارديبهشت 1401 ساعت 1:54 | بازدید : 146 | نوشته ‌شده به دست فرهاد مرادی | ( نظرات )

اگر تنها کاری که می‌خواهید با لوگوی خود انجام دهید برجسته باشد، کار طراح شما بسیار ساده است. انجام کاری ظالمانه گرافیکی شما را متمایز می کند. ایجاد چیزی مینیمالیست دردناک شما را نیز متمایز می کند. اما «متمایز بودن» تنها یکی از عناصر طراحی لوگو خوب است. قبل از اینکه یک طراح روی لوگوی برند شما کار کند، چیزهای بیشتری باید در نظر بگیرید.

لوگو سایت خود را به لوگونگار بسپارید. لوگونگار با 15 سال سابقه درخشان، حرفه ای ترین تیم طراحی لوگو می باشد.

1. بر اساس نام تجاری و ارزش های خود اظهار نظر کنید.
برای اینکه یک لوگو به طور موثر عمل کند، باید یک بیانیه قوی - و بیانیه درست - داشته باشد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید چه چیزی می خواهید بگویید. لوگوها نمادها هستند و به این ترتیب باید به مردم بگویند که شما برای آنها چه معنایی دارید (یا امید دارید برای آنها معنی داشته باشد - آرم ها باید تا حدودی آرزومند باشند).

Evernote، یک اپلیکیشن محبوب یادداشت‌برداری، از یک فیل با گوش سگی به عنوان لوگوی خود استفاده می‌کند. این برنامه برای جمع آوری و به خاطر سپردن لیست ها، تصاویر، ایده ها و غیره استفاده می شود.

هنگامی که ویژگی هایی را ایجاد کردید که شرکت شما را برای مشتریان و مشتریان بالقوه ارزشمند می کند، از آنها به عنوان اهداف ارتباطی برای لوگوی خود استفاده کنید.

2. مخاطب خود را درک کنید.
یک لوگو نه تنها باید نشان دهنده شرکتی باشد که برای آن ایستاده است. باید مخاطبان هدف خود را نیز منعکس کند. اگر مخاطبان شما صاحبان تفنگ مرد میانسالی هستند که در فصل شکار سالانه گوزن شرکت می کنند، لوگوی شما باید طوری طراحی شود که برای آنها جذاب باشد، با عناصری مانند ناهمواری، طبیعت/خارج از خانه، رفاقت، قدرت و غیره.

درک معنا و ارزش خود برای مشتریان و مشتریان بالقوه می تواند به شما کمک کند تا بر اساس آنچه که برای آن ایستاده اید (یا باید برای آن تلاش کنید) به چه ظاهری می خواهید برسید. اگر مطمئن نیستید، از خود بپرسید چه چیزی شرکت شما را بهتر از رقبا می کند. بهتر است از مشتریان خود بپرسید.

بسته به محصول یا خدمات شما، مزیت رقابتی شما ممکن است سرعت، ساخت اصیل دنیای قدیم، دقت، توجه به جزئیات، دسترسی، هوش، تنوع، خنکی، سلامتی خوب، قدرت، نوآوری، ظرافت، کارایی یا یکی از هزاران مورد دیگر باشد. مشخصات.

آنچه انتخاب می کنید باید برای مشتریان بالقوه و مشتریان شما مهم باشد، نه منحصراً برای شما.

3. عناصر غیر ضروری را کم کنید.
از آنجایی که لوگوهایی که بیش از حد پیچیده هستند به خوبی کوچک نمی شوند و به خاطر سپردن آنها دشوارتر است، باید اصل "سادگی" را در ذهن خود به کار ببرید. لوگوی خود را به ضروری ترین عناصر آن خلاصه کنید، اجزا یا جزئیاتی را که برای پیام کاملا ضروری نیستند حذف کنید. علاوه بر این، جلوه‌های بصری مانند سایه‌ها، اریب‌ها، خطوط کلی و گرادیان‌ها در بسیاری از موارد لوگوی شما را به‌طور غیرضروری پیچیده می‌کنند.

حذف این موارد کمک می کند تا لوگوی شما تاثیر بصری بیشتری داشته باشد.

4. آن را به صورت فایل برداری ایجاد کنید.
لوگوی شما یک چیز همه کاره است و احتمالاً در زمینه‌های مختلفی از کوچک‌ترین تکه‌کاری (مانند یک خودکار) تا تبلیغات گرافیکی با فرمت بزرگ (مانند بیلبوردها و بنرها) استفاده می‌شود. به همین دلیل، یک فایل jpg. با ابعاد 500 پیکسل در 500 پیکسل، آن را برش نمی دهد زیرا تغییرات بزرگ در اندازه آن را به شکل پیکسلی کاهش می دهد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: